Followers

Sunday, November 2, 2008

Hujan Yang Manis

Aku Suka Hujan


aku penah diajukan penyataan tentang hujan nie..

Contoh 1:

Eii aku bengang btul la ujan nie nak g mana pun susah..

jawapan aku:

Abis ko nak marah siapa?

contoh 2

Susah la nak buat even kalo hujan..

jawapan aku

Dah duduk kat bumi mmg la hujan,kenapa ko baru firstime rasa ke?


.............


ayat penyataan mcam tu slalu kita dengar..

dan aku rasa mcam penghinaan utk Hujan..

sebabnya bagi aku hujan satu benda yang best

dah lama juga la aku tak rasa kemanisan hujan nie..

maklumla sibuk dengan kerja-kerja duniawi ni..

..............

ada sekali tu sejak sekian lama
aku sempat berjalan dalam ujan
dengan payung yang aku taktau sapa punya..

aku just menikmati titis-titis hujan yang turun..
Tgk air yang mengalir
Pastu sambil tarik nafas dalam2..

time aku jalan tu aku bleh rasa mcam tenang sangat..
menikmati keadaan yang sgt sentimental..

Lari daripada hidup aku yang biasa,bising serabut..

bagi aku menikmati hujan adalah benda yang paling best..

try la...
moga semua dapat menikmati hiburan alam yang percuma tapi best..

Take yur time and enjoy the rain..

5 comments:

lullaby said...

saya sangat suka hujan..
sangat suka

Ili Khalil said...

Aku sangat suka hujan. Terlalu suka.

Taufiq Azmi said...

Terima kasih aku tak keseorangan..ha ha ha ha

saodah said...

bagi org.kaya.sabrina:

hujan itu kitaran alam..
hujan itu keseimbangan..
hujan itu kenikmatan..
hujan itu mungkin juga akan jadi balasan..
yang pasti...mendung..hujan..pelangi selepas hujan sangat best.. terlalu best...

izyan khalil said...

blog feveret,
hujan mmg best,
tenang je,