Followers

Thursday, April 2, 2009

Bila yang sedia ada semakin nipis

Dalam semenjak dua menjak ni ada beberapa benda yang aku perasaan..

aku suka tgk wanita berbikini,

aku rasa mereka cool dan menarik,

aku rasa org putih itu best,

tapi aku suka lagi kalo

orang kita yang berbikini,

maksudnya aku suka orang kita berani...

bila aku suka benda yang sepatutnya ditegah,

itu satu petanda yang tidak baik,

iman aku makin nipis,

aku makin lemah,

bila aku makin lemah aku makin teruk,

bila aku makin teruk,

hati aku makin rosak.

bila hati aku rosak aku suka semua jenis dosa...

sebelum semua ni makin teruk..
aku kena g amik air semayang..
aku kena doa banyak-banyak...

sekurang-kurangnya aku ada pahala kalo aku mati esok..

1 comment:

sang gadis said...

sekurang-kurangnya saya masih lagi terbakar bila mana seorang melayu yang namanya melayu bin melayu berblog menulis bangga kegemarannya meminum guiness dan sambil menghisap rokok adalah sesuatu yang harus dilakukan + layan ganja semata melayan kawan itu cool dan berdoa kepada Tuhan di saat terdesak setelah berusaha adalah kelakar.

mesti tak faham kan?

tak per la...