Followers

Tuesday, May 26, 2009

Tv Sains

Aku tak sampai sebulan tgk tv kat umah..sejak grad ni

tapi aku dah naik muak tahap muntah darah..

aku takda astro jadi takda discovery channel

jadi aku takleh nak tgk cite sains ke apa..

asyik asyik yang aku tgk hiburan hiburan hiburan

dan cerita negara jiran yang macam haram..

tolong lah wahai tv swasta buatlah cerita sains ke,
discovery ke,tentang penemuan baru dalam negara ke.

jangan la asyik nyanyi nyanyi nyanyi jek..muak la .....

nanti kata la budak2 tak pandai la
amenda la tapi cite semua nya mcm haram..

aku suka tgk tv1 ngan 2 ada juga national georaphic
walaupun dah berkurun
tau juga aku tentang bom dan terrorist...
tapi tu pun sejam dari 20 jam bersiaran..

ahhh aku tertekan...

1 comment:

smart-n said...

kat internet boleh jugak tngok discovery, nationall geographic semua tu...