Followers

Monday, November 15, 2010

projek 360..hari 1 : idea 1 tenggicingdut

Pengenalan projek 360

ialah projek dimana setiap hari
aku akan mendisiplinkan diri untuk meyumbang idea aku kepada dunia..
disebabkan aku terlalu kreatif dan boleh melihat masa hadapan..jadi aku bocorkan
setiap hari satu cerita pasal masa depan..semoga korang boleh bersedia untuk menjadi lebih baik..


IDEA 1
semut  merah ngan itam banyak kat umah kita..
sampai semua air masak aku ada semut.idea aku hari ni ialah bela tenggiling supaya boleh makan
semut2 kat umah kita..kalo ada anai2 lagi bagus sebab tenggiling suka makan anai2 amacam?
tak tau tenggiling tu apa?taktau?apa la...check link wiki ni : http://ms.wikipedia.org/wiki/Tenggiling

lepas tu bonus kita campur dengan kucing supaya boleh tangkap tikus...dan lagi baik tambah vaccum untuk bagi sedut habuk..jadi inilah hasilnya...

4 comments:

ISMAIL BIN ALI said...

aku x paham apa yg kau cuba sampaikan.

lullaby said...

dia nak cakap bela tenggiling boleh buat rumah kita bebas semut atau anai anai pastu bela kucing boleh buat rumah kita bebas tikus. pastu vacum lak boleh buat rumah kita bebas habuk.aduh.teediaa....interpreter tak rasmi da bebunyik

Taufiq Azmi said...

mail :
menda ni takyah paham..sebab nanti bila.. lagi 10 tahun ko akan jumpa tengicingdut kat pasaran.hehe..tgk lullaby dah bagi jawapan panjang lebar..hehe

eh ko tanya pasal napa aku buat projek 360 ke apa tu tengicingdut ?


kalau nak detail skit jawapannya:
sebab aku buat ni projek 360harini..aku ada masalah dengan fokus dan komitmen..iaitu aku susah nak fokus bila buat sesuatu dengan lama..aku mesti bosan.jadi aku cuba disiplinkan diri aku..walauapapun..projek kena jalan..semoga aku berjaya..

sebab apa idea?
pasal apa aku buat idea bukan2 ni..
okay mcam kat jepun ..walaupun idea tu mcm haram sekalipun..diorang akan amik kira..
kita kena jadi macam diorang..gila+kreatif
semoga penjelasan panjang lebar aku memuaskan hati en.ismail..
yehaaa


lullaby: thanks dear..

lullaby said...

wow.yu panggil ai dear.wow wow.pipi ai memerah