Followers

Tuesday, November 16, 2010

projek 360..hari 2 : idea 2 stereng berair

Baru balik dari kl..lepas jumpa Prof.Jaaffar pasal nak discuss pasal student punya silibus..
walaubagaimanapun aku takbleh abai projek aku.Disebabkan aku baru lepas 'drive' jadi idea no 2 ni adalah berkaitan dengan 'drive' juga.

IDEA 2
ok pernah tak kita bila tgh drive tiba tiba dahaga?
pernah..pastu bila nak minum kena buka botol,lagi lagi kalau drive sorang..
bahayakan..tapi dahaga juga...oleh itu aku mencadangkan steering berair..
steering ini ada 3 punat untuk lubang air ..supaya bila kita corner lap,kita still bleh isap air dari mana2 sisi pun..
air akan disimpan dalam steering..
jadi, bila kita dahaga masa drive..takda la susah lagi..kalo lagi moden setiap punat tu ada air lain-lain..sirap ke,
air lemon ke...nyum nyum
selamat datang masa hadapan...

2 comments:

naqib.shariff said...

terima kasih kerana berkongsi kebijaksanaan kau dengan dunia.

lullaby said...

aku terharu kidd