Followers

Tuesday, June 2, 2009

Hindraf, makkal sakti , chin peng dan komunis

Pertubuhan hindraf ni
terus terang aku cakap memang perosak negara..

pasal peyokong komunis ni dan chinpeng pun satu
lagi perosak negara..

aku pun perosak negara,
kalau aku nak halau semua kaum lain kat malaysia ni
biar tinggal melayu jek..
.....................................

sekiranya anda adalah orang yang meyokong benda mcm ni
memang anda semua adalah :

cilaka!!

anda tidak hormat akan kaum lain,
anda tidak hormat akan pejuang-pejuang kemerdekaan,
anda tidak hormat akan negara yang kita duduki ini..

anda mahu keadilan..
anda semua pegi mati..

anda mahu mintak duit dari kedutaan british..
anda semua pegi mati..

anda mahu bawak orang yang jadi pembunuh saudara-saudara seagama aku balik ke sini..
anda semua pegi mati..

aku tau orang yang sokong hindraf or chinpeng takkan baca blog aku..

jadi aku tak kisah apa aku nak tulis...korang nak keadilan
pegi buat negara sendiri...

2 comments:

smart-n said...

xper aku sokong kenyataan kau. isu dan benda yang dibangkitkan sebenarnya hanyalah agenda politik masing-masing untuk memburukkan satu pihak kononnya mereka itu tidak bagi peluang pada kaum lain.

Sedangkn isu yang mereka sendiri bangkitkan lalu meraih orang2 yang buta fikiran ni menyokong sekadar untuk menampakkan keburukan dan huru hara dalam negara.

Mereka ini layak dilemaskan di dalam tangki najis.

afrohead said...

serius bro. diorang patut kel;uar dari malaysia.
makkal sakti konon.. MY ASS!