Followers

Thursday, June 18, 2009

tak patut kot cerita pasal kemaluan?

aku terbaca paper kosmo semalam tentang
budak yang takda kemaluan..pastu dia pun takda telinga..

pastu harini dengar kata organ tu takleh tumbuh..

whut the hack man..

memang la takleh tumbuh ingat cicak ke..
(dalam hati kesian juga budak tu mintak tuhan mudahkan hidup dia)

ok apa yang aku nak tekankan kat sini

dari segi kewajaran bapak dia
tunjuk anak dia kat paper tentang anak dia takda kemaluan

apahal la..bapak oooii

dan kewajaran paper tu cerita tentang budak takda kemaluan tu..

aku membantah 100% bapak/keluarga dan paper cerita pasal budak tu siap gambar lagi..

kalau la budak tu dah besar nanti bayangkan la perasaan dia
kalau orang tau yang dia takda kemaluan..
adeh pedih la...

kalau stakat berita bertulis je. takpe la..ni siap gambar lagi urmm sedih juga..

bagi aku la takpatut la cite benda2 mcm tu memalukan budak tu
bila kecik okay la.tapi apa perasaan budak tu nanti bila dewasa..
kena pikir la juga kan..

tapi maybe juga la orang ramai
akan simpati hingga orang tak sampai hati kutuk dia..

tapi bila aku terbaca berita tu..
aku rasa parent/paper dah buat benda yang tak betul..

entahlah wallahualam..



ps: bersyukur pada yang masih ada.

No comments: