Followers

Monday, December 22, 2008

Laporan dari RTW8

Aku baru balik dari rock the world 8,
ada beberapa peningkatan yang aku perasaan
dalam konsert kali ni..

Peningkatan Positif Seperti:

1.Ada Polis
(wah hebat,mcam perhimpunan haram)

2.Terdapat banyak sponsor seperti era,tm,maju junction,ibanez,mac beth dan lain2.

3.Ada kotak ajaib bleh dapat duit dan dapat adiah

4.Ada ramai awek cun

5.Ada jual nasi ayam,dan pelbagai jenis makanan

6.Ada wanita-wanita yang pkai kasut tumit tinggi(hu hu)


Peningkatan Negatif Seperti :

1.Takda Tong Sampah.Disebabkan itu
sampah merata2..mcam sial..

2.kat luar ada jual arak

3.Bertambahnya Budak pompuan pakai lebih ketat,padat dan singkat
(time aku pegi Rtw yang lepas2 susah skit
la nak nampak,tapi kali ni mata aku dapat dicuci dengan
jelas dan nyata.hurm orang kita ni makin teruk la..huh)

4.Tempat re-enter mcam sial..security tak cekap.
Ditambah pula satu lorong je dibukak utk re-enter
+ dan security yang menjerit2 dan maki2 mintak org beratur..
(huh sendiri tak cekap marah2 orang lain..)

5.Jumlah perokok wanita yang bertambah.
(perokok wanita ini menghisap rokok yang busuk)

6.Kawasan konsert yang berlumpur dan buat aku meyampah..

sekian laporan saya..

1 comment:

bakrihafizhisham said...

laporan yang menyeluruh.

"saya karam singh wali malporkan untuk tv3"

hehe memaen je
:D