Followers

Monday, September 29, 2008

Aurat si patung 18sx

Hari ni aku g jalan2 kat jusco,
banyak org maklum le nak raya ramai,
banyak patung-patung yang pakai mcam-mcam,
dipakai kan mcam2 jenis baju yang menarik,

tapi ada satu benda yang menarik pehatian aku..
dan buat aku tak paham
bila aku tgk patung-patung nie
semua seksi-seksi..

patung ni takde la complete sgt..
kepala takde kaki pun takde

tapi bila sampai part boobs patung tu
detail habis...semua cukup..

What the hack?

kalo nak jual baju tu pada org nak pakai bra.
pakai kan la bra kat patung tu..

takpun takyah nak detail up sgt patung tu..

cuma org kedai kena tau la..
nak jual barang tu pakai patung jenis apa..

bukan main tibai je..
sensitif la skit..

8 comments:

Ili Khalil said...

Ada daya tarikan la. Kalau orang buat patung tu tgh takde mood, so buat detail boobs boleh naikkan mood. Buat boobs impian si pembuat patung.

Nipple kecik. Nipple besa. Boobs kecik. Boobs besa.

Kan dah jadi menarik keje si pembuat patung.

ps : Aku teringin la nak tgk patung lelaki punye detail. Aku pun nak jadi pembuat patung kalau cenggitu. Simpan kat bilik satu.

Taufiq Azmi said...

Aku suka je..kalo boleh biar org betul lagi bagus..haha

tapi bulan posa nie..
benda2 mcam tu boleh menaikkan syahwat..dah la pahala kurang..nanti trus terbatal..

lullaby said...

enche aku!

apa anda cakap? boleh menaikkan syahwat?

adeh~ tu kan patung je?


cik ili: macam mana eh kalo patung lelaki detail? mesti geli. ha ha ha

Ili Khalil said...

Alo Encik Aku,
Takkan tengok patung dah boleh naik syahwat kot? Ni yang tak sabar nak ada patung lelaki yang detail ni. Nak test kekebalan dan ketahanan syahwat.

Cik Lullaby,
Geli eh? Zahirnye mungkin geli. Tapi dalam hati mesti suka wakakakakakakaka.

Taufiq Azmi said...

tu yang tak leh detail sangat.
even patung pun bleh buat terbatal.
ha ha ha

ps: patung lelaki yang detail dah ada dah..cuma takleh bawak balik..
(statue of david oleh micheangelo)

heh he he

Taufiq Azmi said...

geli konon..

Ili Khalil said...
This comment has been removed by the author.
Ili Khalil said...

Kan aku cakap geli secara zahir je..