Followers

Tuesday, September 2, 2008

Sampai depan muka

aku penah jadi ketua kelas,
aku penah jadi ketua pengawas,
aku penah jadi ketua pelajar,
aku penah jadi president pelajar tingkatan 6,
aku penah jadi president batch,
aku penah jadi president persatuan pelajar,
aku penah jadi po yo yo yo,


benda-benda yang aku paham,

sokongan oleh orang bawah memang penting
-nak buat projek tanpa orang bawah akan jadi projek yg kurang berjaya,

sebaran berita,strategi,future plan kena jelas sampai ke telinga rakyat
-baru projek tu org paham dan boleh sokong,

jangan banyak sgt sub-sub projek
-nanti kos projek jadi melampau tapi kualiti takde,

Pantau,pantau dan pantau,
-Ketua kena sentiasa pantau,sebab org bawah slalu tido,

strategi amat penting dalam memerintah,
-takde strategi abis semua hancur

Sentiasa confirmkan penyertaan /participation bukan mengharapkan orang akan datang
-sebab "org kita" nie takkan datang apa2 event :
1.kalo tak kena paksa
2.kalo takde kepentingan
3.kalo tak best
4.kalo event tu tak bagitau sampai depan muka

sekian terima kasih

No comments: