Followers

Monday, June 16, 2008

Aku yang Pening

Lately banyak btul comunity internet site yang ada kat dunia online nie..
friendster la,facebook la, dan lain-lain lagi
dulu time aku muda2 susah nak jumpa benda2 nie..
Semuanya aku buat code sendiri pakai html code..
ada abg aku bawak buku untuk buat website...
tapi sekarang semua dah senang takyah susah nak pikir..
tapi lagi senang lagi lembab pula aku nak berpikir...
kalo dalam facebook..kena poke la..kena gigit jadi warewolf la...
adeh..pening..makin lama aku ni makin tak paham..
macam rusa masuk kampung..pula 
kembalikan lah...ke era yang dulu.....!!!!!!

p/s: aku dah fobia nak masuk facebook..takut demam siber...

2 comments:

Ili Khalil said...

Hai nama saya Ili.

Topek. Ko army werewolf aku tau. Ko kire geng aku la. Jgn keluar tau. Penat aku feed ko hari2 supaya kuat.

Hahahahhahah.

miztulip said...
This comment has been removed by the author.