Followers

Wednesday, June 11, 2008

Hot Chicks..segmen aku berfikir utk kawan2

ok pada yang telah tertarik kepada hot2 chiks di luar sana tetapi tidak tau mcam mane nak approch ada beberapa tips yang aku cadangkan:

7:buat bisness card yang stylo2..bukan mcam kad dulu2 tu org takmain dah bagi la moo card ke..bagi je..dapat tak dapat blakang kira.

6:jadi secret admirer- Selalu yang org yang cantik nie tak semestinya ada bofren/gulfren sebab mereka nie cun org takut nak dekat..jadi dekat diri ngan rahsia.bukan pshyo gile.

5:Cari kat myspace ke frenster ke..memang awek cun slalunya port kat sana..tapi ingat cun dimata anda adalah lebih baik dari cun dimata kawan2.jgn terpedaya ngan gambar effect secara berlebihan sebab selalunya mesti tak hot sgt.



4.Senyum dgn ikhlas..senyum selalunya dapat menawan hati mane2 gadis pun..tapi ingat senyum secara iklas bukan mcam nak makan buat lauk kenduri.

3.pandai semayang mayat-ada satu hot chick nie dia nak cari bofren yg tau semayang mayat..jadi practice..tapi aku tak macam mane nak tunjukkan kat hotchick tu yang kita dah terer?

2.ikhlas-itu yang penting sebab gadis nie pun manusia biasa keihklasan itu penting.

1.Jadi cameraman-hot chicks sukakan kamera..cuba pikat dgn gambar2 shot yang menarik.sekiranya mampu belilah kamera SLR dan KAwan-kawan slr.(hu hu)



p/s: setelah berkawan dengan hot chiks beberapa tahun akhirnya penulis tahu bahawa..penulis juga agak hot..ha ha ha ha..






No comments: