Followers

Thursday, June 5, 2008

minyak naik...mari berfikir

minyak naik lagi...pening walaupun selama nie aku taktau harga minyak sgt
aku main isi sampai penuh je..tapi aku nak sebuk2 pikir juga pasal benda nie..
aku cadang nak bawak keta spot aku warna itam ke skool aku..tapi terpaksa di tangguhkan dulu sebab minyak naik pastu sebab takde penumpang..ha ha ha...nak marah PM kena g www.warkahuntukpm...amenda tah...tapi dia baca entah website tu..bak kata kawan saya kab.. "minyak naik = naik minyak" gud luck sapa yang nak naik minyak tu..bakar semua penaik-penaik minyak yang lain...tapi yang penting kita kena pikir apa kenderaan yang sesuai nak ulang alik gi class ke g keja ke..bagi save skit..sapa yang selalu tumpang2 org tu dah mula bayar tambang kat driver..kalo tak sian diorang..apa2 pun sapa nak tumpang aku bleh..free je..


ps:/ Basikal aku ada pegs(tempat pemijak blakang ngan depan) jadi bleh naik bertiga..sapa nak tumpang angkat tangan..tapi aku taknak kayuh..utm tu byk bukit...

No comments: