Followers

Wednesday, June 4, 2008

masih teringat..

sapa2 yang penah bercinta angkat tangan...ha ha..majoriti semua penah..tapi penah tak kena tinggal ngan gulfren ke..kalo sapa yang penah angkat tangan juga...sian kan org yang kena tinggal tu mesti derita..pada sapa2 yang penah ditinggalkan aku minta maaf yea...dulu tu cinta monyet..

tapi bila dah besar memori card(merujuk kapasiti otak aku) pun tak byk yang tggl..jadi benda2 putus cinta nie mesti kita teringat...
adoi pedih pun ada...
nak di delete sayang kalo tak delete..terkenang pula..ha ha ha..
tapi nasib baik la otak aku nie..pakai memori card yang power ..jadi mana memori yang sedeh tu bleh di zip passwordkan lalu diletakkan jauh2 di partition lain di otak aku..tapi kadang2 terbuka juga..adoi...letih melayan perasaan ni..tido pun termimpi2..sibuk je....



p/s:
(sapa yang nak blaja buat zip folder berpassword bleh buzz buzz aku)

No comments: