Followers

Wednesday, August 20, 2008

Buruk tapi Sehat

Beberapa hari lepas aku g jalan2 kat tepi angsana
pastu aku nampak crowd budak2 yang tgh shuffle.
aku g la tgk2 rupanya ada shuffle competition.

shuffle nie mcam menari break dance ni
tapi shuffle ni takde la pusing2 kepala,
gaya dia mcam poping skit skit..pastu dengan music
yang mcam techno gitu..

aku mula-mula tak paham sgt la pasal menari shuffle nie
maklum la tgk mula2 mcma monyet je.sampai sekarang pun
aku still nampak benda nie mcam tarian monyet..

pastu sekali lagi aku nampak shuffle nie kat U aku..
ada show budak sekolah.
walaupun aku tak suka sgt benda nie
tapi aku tabik kat budak2 yang melayan shuffle nie


sebabnya:
1.shufle nie takyah guna duit
2.tak membahayakan kesihatan
3.memang meyihatkan badan.
4.mengajar berkerjasama
5.Tak melanggar undang2

Bagi aku bagus sgt la kalo cikgu2 sekolah,or goverment
dapat encourage budak-budak nie shuffle..

kalau benda tu baik/bagus buat apa nak halang ye tak?

Mcam berak la..walaupun buruk rupanya.
tapi kalo tak berak lagi teruk..sakit mcam2..





No comments: