Followers

Thursday, August 21, 2008

Lorong Moto

Time aku balik cuti sem
aku sempat g ipoh anta adik aku
sempat la aku lalu kat bridge sultan azlan
yang dekat hospital pantai puteri tu,
yang menarik tentang jmbatan tu selain kecantikannya

Ialah lorong motosikalnya..
sepanjang aku menunggang motor di perak dan di johor
ini 1st time aku dapat rasa lorong moto

rasa mcam hebat dan bergaya
eventhough lorong tu dalam 200M je
tapi aku seronok...

sebabnya bila pikir balik penting sgt la
lorong moto nie lagi2 banyak sgt
orang yang accident pecah kepala la,mati la

sebabnya kita nie naik moto,
kalo kita salah pun mati,
kalo kita tak salah pun mati juga.

Jadi penting sgt la banyakkan
lorong moto nie..

asyik tgk org naik moto je byk mati
terasa pula aku...

1 comment:

electrony said...

hah yg adik tu sye le tu .
HAHHAHAHAA .
sye le ati sye le ony !

BAHAHAHAHHAA .
poser :B