Followers

Thursday, August 7, 2008

pelembagaan cinta

aku seorang lelaki

dah tentunya aku bercinta dengan si wanita..
kadang-kadang wanita nie memang mengada-gada..
kadang-kadang wanita memang suka merengek..

Dalam pelembagaan cinta aku menyatakan bahawa :

sebagai seorang lelaki
kita berhak melayan or menolak rengekan ini..
sebabnya kalo kita tak ikut peraturan nie
mcm mane la kita nak layan anak2 kita nanti?
yang sentiasa merengek2...

dulu aku tak paham akan sikap nie
aku sentiasa tanya "kenapa la dia nie ngada2 sgt"..

bila aku pikir2 balik wanita nie memang itu sifatnya
tu adalah cara dia bermanja2..

jadi bila si wanita nie merengek2 layan je la..
tapi pilih la rengekan yang reasonable..
untuk di layan..

sebab wanita memang begitu.....manja.


sekian terima kasih.

4 comments:

lullaby said...

cakap saya mengada..aish

Ili Khalil said...

fuiyoo dah ada bloggggg.

lullaby said...

kamu.jangan sila sAMAK

Ili Khalil said...

Saya pun manja juga. Itu beza lelaki dan wanita.