Followers

Saturday, August 2, 2008

Cinta Binturong

Aku pegi zoo Melaka..
Aku tgk binatang dengan gembira
Pastu Aku tgk satu Binatang nie nama dia Binturong
Mcam Musang gitu tapi besar sikit.
Time aku tgk binturong nie dia tgh meniarap..
aku punya la dengan effort berusaha bagi dia gerak
tapi sikit pun tak bekesan..
sampai last2 mcam aku pula jadi mcam binatang..

pastu aku pun trus kan jalan dengan hampa..
sementara aku nak sampai kat check point gajah..
ada lebih kurang 5 buah tempat duduk kat situ.
sambil berjalan aku sempat jumpa 3 couple yang tgh bercinta
kat tempat duduk tu..
bila aku jalan sambil tgk2 si pasangan kekasih,si pasangan nie
mcam takde effects langsung dua2 mcam berada di alam yang lain
aku tak tau la..mcam binturong tadi..

begitulah bila aku tgk lagi 2-3 couple yang ada kat zoo tu
mcam binturung nie..tak kisah org tengok,ko buat hal aku,aku buat hal ko..
Bercinta bagai binturong....

Aku pun bercinta mcam binturong....adei

No comments: